פרולוג

לאחר פרישתו של הקולורבי הקדוש ועד להודעה חדשה נפתחה הפיצרייה של צ'ורצי'ץ. אנחנו כאן בפיצרייה נשתדל לחתוך למשולשים את תקשורת הספורט הישראלי, להוציא את הדגים הרקובים מהכד של האנשובי ואת הלשון מישבנו של מוני פנאן וחבריו.

כמו יוסי גורדנה בקרית גת, בני קוזושווילי בפ"ת או צחי אילוז בחוף הים, הגעתי כי היו זקוקים לי. למרות זאת, אני לא מאמין שאעמוד בפוסט יומי של השוואת עיתונים ואתרים. אני כן אתייחס למקרים בולטים, כתבות יוצאות דופן ומגמות מתהוות.

אם מישהו מתנדב להיות עוזרי הנאמן (או סתם להתלבש כמו רובין בזמן שאני אלבש את חליפת העטלף שלי) ולחלוק איתי יחד את הבלוג, או סתם מעוניין לשלוח פוסט אורח הוא מוזמן

מחר יוצאים לדרך.

churapizza@gmail.com

3 תגובות to “פרולוג”

  1. חנן אבולעפיה Says:

    בהצלחה חביבי

  2. גידי גוב Says:

    לפי הסגנון הדלוח וההומור הרדוד
    יש לי הרגשה שאתה הוא ´הארטישוק
    הידוע לשמצה, הלא כך ?

  3. ארטישוק הנקמה Says:

    חתולים, חתולים גדולים וירוקים.

להשאיר תגובה

